torsdag, oktober 06, 2005

Kvällens match

Jodå. Jag förlorade. Fast jag ska väl inte gnälla. Jag vann ju i poker i tisdags.
Igår lämnade jag in min tenta. Herreminget vilken pers. Alltså, att lämna in den. Först var jag tvungen att byta dator tre gånger för att ens få tillgång till skrivaren. Sedan sprang jag runt i P-huset på Campus hur länge som helst innan någon kunde hjälpa mig till rätt postfack. Jag var inte först, vilket jag nästan hade trott. Men det ligger ju inte nån prestige i det. Nästan.
I-landsproblem.
Blir påmind i bland om att jag borde ta mig för sådan där speciella ring-kvällar igen. När man bokar tid i kalendern och skriver en folk-lista, för att ringa vissa söta raringar runt om i landet och staden och säga inget och allt. Det är läskigt att det ska behövas för att jag ska höra av mig nuförtiden. Jag som var bäst på det. Vad har hänt med mig? Jag tror jag ramlade på det där hemska jag blev med pojkvän-snöret. Fy.
Ikväll spelade vi alltså biljard, detta spel ändast gjort för de koola på ungdomsgården. Jagf förlorade mot Emma men spelade 1-1 mot Jimbo. Härligt. Ur form dock.
Imorn blir det svullätning på EP med hela gänget å några till (bäst är att bror kommer) å sen blir det Pistvakt. Ska bli en härlig fredag.
Glömde att skriva om veckans avslutning i förra inlägget. Konstigt nog. Innebandy med HH i alla fall. Förra veckan, som var min premiär, var fab. Fanstastiskt svettigt, men oerhört roligt. Det ryktas att vi blir ännu fler den här gången.. roligt. Så på söndag blir det träna kropp och hals. (Skriker så förbenat när jag utövar sport.. men annars är det ju inte kul.)
Borde boka Sthlms-biljett, eller ringa KH och se om hon kan å vill. Får se.

Nu ska jag ta kål på muntergöken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med muntergöken!

Mae råkes imåra.

Jimmy sa...

Så du har börjat med poker? Det var som sjutton...