tisdag, oktober 04, 2005

Händelser

Det händer så mycket. Men nu är jag i alla fall klar med två av tre delar i min hemtenta. Nu är det bara den minsta, fast kanske svåraste, kvar. Egenvärdering. Är det nu man ska tänka anställningsintervju? Fast jag kan faktiskt svaret på frågan om vilka 3 egenskaper som är ens bästa och vilka 3 som är ens sämsta.
JUst nu känns det som om jag har inälvorna i halsen. Det här med migrän som sätter sig fast i kroppen är inte så fun.
Men J köpte en fin present till mig. Robotar.
Annars så är det en finfin vecka. Igår var det bra träff inför världens barn- insamlingen.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5246
Ikväll spelar vi spel hemma hos Jonas mot hans vilja. Ska bli kul. Ska nog testa nyinköpta Upp till bevis. Jo, så får det bli. Imorgon blir det nog lite tentaångest och sistaminutenändringar. På torsdag ska jag spela biljard med E och L. Nice. Och på fredag kommer brorsan den yngre in till stan, så ska jag han och 6 andra härliga typer gå på Pistvakt. Yeah. Sen ska vi shoppa på lördag. Jag är ju ett bra smakråd, så det ska bli kul.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jimmy sa...

Undrar om jag ska boka en tid för personal shopping oxå... Skulle behöva förnya min garderob. Saknar dig. Typ.

Anonym sa...

Äntligen börjar det hända lite här igen... KRAM!

Saknar dig!