onsdag, maj 31, 2006

Det här med kändisar...

En sak har jag svårt att begripa, och det är det här med kändisar. Vad är grejen?
Jag har noll koll. Och varken vill eller kan skaffa mig den kollen. Jag menar, hur tusan får ni plats med alla i era huvuden? Säg vilken skådespelare som helst, och jag har antagligen inte nån koll. Och det hjälper inte med "jamen det är ju han som spelar han i den filmen"..eh, jaha?
Jag har fullt sjå att hålla reda på människor jag faktiskt träffar, vad de heter och nån detalj som man kan föra ett samtal kring. Jag har inte plats i mitt huvud för alla de där skådisarna och sångarna och allt vad de nu är. Om jag skulle försöka så skulle jag verkligen få sätta mig ner och plugga in dem. Fast till vilken nytta?
För mig är det totalt ointressant vad folk är eller har gjort förut. De kan ge mig en upplevelese för stunden ändå, och då spelar det inte nån roll om jag vet eller inte vet i vilket band den snubben brukade spela trummor förut.

Och det här med skvaller! Igår hittade vi ett ex av den där hemska tidningen "här å nu" eller vad den nu kan tänkas heta. Den innehåller ju mer naket än en del av de mer rumsrena herrtidningarna på hyllan. Vem fan bryr sig om Brittan eller Paris eller nån annan blondins troskanter?
Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller med till 100%.. Men tyvärr är jag ju en av dom som har järn koll på vilka som spela med vilka. Men när det gäller troskanter håller jag med fullständigt, vem fan bry sig?

Liza Viktorsson sa...

Troskanter är ju jättespännande. Underkläder är intressant!