onsdag, november 02, 2005

skodeglädje

Förra veckan firade jag med ett par nya skor. Skitsnygga. Idag upptäckte jag att de spruckit, mitt på och rätt så stort. Kunde inte hitta kvittot, men jag var ändå på stan så jag tänkte att det inte var nåt att förlora, jag kunde ju iallafall höra mig för. Så jag slank in på skoaffären och sa som det var. Några minuter senare komjag ut därifrån med ett nytt likadant par. Härligt. Och generöst.
Filmen flightplan var bra. Inte lika läskig som jag ville, eller väntat mig, men bra.

En dag i taget.

Jag är klar med hemtentan nu också. 4 dagar innan inlämningsstopp. Jag är grym.
OCh allt var för din skull, Liza. Alltid.

1 kommentar:

Liza Viktorsson sa...

Och så sabbar jag dina planer med att skjuta upp min resa flera timmar. Men jag tror att det var välbehövligt. Har bara slappat hela dagen och det behövde jag.. Nu ska jag raftsa ihop lite kläder och sen kommer jag snart (nåja efter 9 timmar på tåget)!