fredag, oktober 31, 2008

no, no & yeah, yeah

Nu har jag skrivit salstenta i sociologi - organisation och arbete. Och det var både upp och ner kan man säga. Hälften av frågorna känner jag mig säker på och kunde skriva massor om, den andra halvan kändes som stora frågetecken där jag mest svamlade och försökte slänga in begrepp som kanske skulle va med. Det känns som en mycket oviss utgång av den här tentan med andra ord.
Thats a nono.

Imorgon bitti stiger jag på tåget till Östersund. Det ryktas att det är snö där hemma (och livekameran på ltz.se säger detsamma) så det blir nog att byta ut gympadojorna mot höstkängorna och att kanske tom ta på sig kappan istället för den korta jackan. Jag längtar. Hem. Hemma.
Thats a yeahyeah.

Nu väntar jag mest bara på Karln som snart kommer hem så att vi kan åka å handla julklappar i Vällingby.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag har skrivit tenta i sociologi B organsiation och arbetsliv med idag!
Men vi fick 1 abc och 2 abc att välja på. Vi skulle alltså kunna jätte mycket om något specifikt (som läraren val) och svara jätte mycket på de två frågr vi valt. Men jag hoppas det gick bra, jag gick sist och känner mig nöjd över att jag fick in viktiga berepp som jag lärt mig om än lite långsökt. På omtenta datument ska jag på utskottsmöte i GBG så det måste ha gått vägen.
Huruvuda det är snö eller inte beror på vem du frågar jag säger ja JW säger nej men det är bara för att han sagt att han ska ta körkortet före första snön :)