fredag, oktober 24, 2008

Jag har varit tokförkyld sen i tisdags. Så det här har varit en konstig vecka. Som tur är har vi inte haft jättemycket obligatoriska saker i skolan så jag har inte missat nåt. Fast vi har haft grupparbeten, tentaplugg å seminariejobb, det har jag missat - men mina finfina kursare har gjort sitt bästa för att fylla i hålen åt mig. De är rara.
Nu är jag gräsänka hela helgen. Det är en no-no-kombination med att vara sjuk och ynklig. Och dessutom upptäcker man hur otroligt kasst utbudet på TV är... men jag har lånat några filmer av A så jag reder mig nog.
För övrigt har jag världens bästa Karl, det kan inte sägas nog ofta.
Bra på att baka är han också (fast det blir lite sällan..)
Nu väntar en vecka av tillfrisknande, tentaplugg tentaplugg tentaplugg, tenta (HUH!) och sedan åker jag hem till Jämtland!

.

Inga kommentarer: