fredag, september 21, 2007

Sjuk, tenta, och sömnfråga?

Högen med snorpapper växer och växer.. vart kommer allt ifrån!?

Inatt funderade jag på en sak. Det här med att gå i sömnen. Är det sant att man inte ska väcka folk som går i sömnen. Och varför ska man inte det? Jag har tillåme hört att de som går i sömnen kan dö om man väcker dem. Men det verkar ju helt orimligt.

Nu har jag skrivit klart nästan hela tentan, lite småfix kvar. Och (det här låter som en högstadiegrej som man sa bara för att det skulle sägas, men nu är det faktiskt sant) det här är nog det sämsta i uppsats/inlämnings-väg som jag nånsin lämnar ifrån mig. Askasst var namnet. Men jag tänker att jag kanske flummat så pass mycket i texten att läraren tycker jag verkar smart och ger mig ett G. Åtminstone. Annars får det bli en nyttig erfarenhet att göra en omtenta. Nån gång kanske man ska göra det också.

Inga kommentarer: