söndag, september 23, 2007

Globen by night.. ladies night


Jag är kass på rescensioner.. men

man kan säga att det vara varierad nivå på numren igår själv. Och även om dansarna och sångarna som showade mellan akterna var grymma nästan hela tiden så tyckte jag att man såg lite lite av själva huvudrollsinnehavarna, Stenmarck, Tornving ochg Bergqvist. Jag gillade Micke mest. Precis som jag trodde. Han är så söt. Och ja, Martin sjunger fantastiskt, men jag har lite svårt att bortse från hans konstiga konsert jag såg i somras på Yran. Då han tog på sig en mask och krälade på scengolvet..
Men det var en oerhört trevlig kväll, som alltid lärorik när man umgås med
Helene, rak när man umgås med Kamilla och sagolikt skvallrig. Yeah.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast han borde klippa sig, Micke.

IKMK sa...

sant.