tisdag, oktober 10, 2006

Barn och unga.

Nu sitter jag hos Kamilla i Övik och skriver. Idag har vi varit i Härnösand och värvat nya medlemmar som tycker att sprit är skit och knark är bajs. 10 personer till föreningen i Härnösand som nu får chansen att påverka och utvecklas. Härligt.
Annars så sov jag alldeles för lite i natt, och vaknade med hosta och snor. Den här månadens medlemsskap på Fristilen känns som väldigt bortkastad. Var där och tränade härom dagen, men var tvungen att gå efter halva tiden då jag bara hostade. Och nu är jag sjuk, och så ska jag va borta en massa.
Suck.
Annars är Kira en söting, men det är nog verkligen så att jag är en kattmänniska långt mycket mer än en hundmänniska. Sorry K.
På lördag ska jag vara barnvakt också. Efter insamlingen till Världens Barn. Det är nog första gången i livet. Men kidsen har jag träffat ett gäng gånger och de är jättesöta, intensiva men jättesöta. Och inte brydda för nåt.

Nu funderar jag på fingerfärg..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nåväl. Har jag stått ut med kattjävlar förr ska jag väl stå ut om du råkar skaffa en och jag kommer och hälsar på också.

IKMK sa...

Nåväl, det blir ju inte förrän vi skaffat hus. Och det är ju inte än på ett tag.