lördag, mars 08, 2008

Jodå.. jag finns.

Mucho, mucho att göra nu. Skolan tar massor av tid, läser metodik och det är inte det lättaste. Jag har gett mig tusan på att förstå så mycket som möjligt, och att sätta tentan när den väl är den 27 mars (anteckna det och håll tummarna då!). Men annat hinns också med.. här i Storstan skiner solen nästan hela dagarna och det är väldigt vårigt i luften, och för någon dag sedan såg jag det ultimata vårtecknet; daggmaskarna! Jag och D springer på tv-inspelningar och jag roddar schlagerfest och ska skriva krönika till drugsmart.se. Ska övertyga studievägledningen om tillgodoräkning och vi gör intervjuer och enkäter på ett spännande företag. Häromdagen hann jag inte bara med att träffa Helene utan också att gå på en föreläsning med Ola Skinnarmo, galna människa!
Så det rullar på...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.