torsdag, januari 17, 2008

Uppdatering av läget.

Så här ligger det till:
Jag bor bland flyttkartonger och loppisfynd (ett köksbord med stolar) i Uppsala till imorgon. Då har jag det allra sista momenten på kursen jag läst den här terminen (Pedagogik b med personalutvecklingsinriktning), och sedan drar jag till Åkeshov, Stockholm.
Där ska jag bo i Dannes korridorsrum, tom den 31 januari. Då åker vi hit till Uppsala och hämtar mina grejer, och den 1a flyttar vi in i en alldeles egen (jojo, det går att få förstahandskontrakt i Sthlm, tacka Tempus för det!) dublett, en tvåa på 43, ritning hittar du här.
Nu på måndag börjar jag på Stockholms universitet, på PAO-programmet (Personal, Arbete Organisation). Jag ser det som ett test, även om programmet är 3 år. Vi får se var det leder.
Den folkhögskolekurs som jag skulle läsa parallellt i höstas och som blev inställd skulle jag ha gått nu i vår, men även nu blev den inställd, så jag kommer "bara" läsa 100% när allt kommer omkring.

Kontentan av kardemumman:
Om man vill hjälpa till att flytta så är man välkommen den 31a på Arken och den 1a på Tempus.

1 kommentar:

Helene sa...

Välkommen till Stockholm! Klart vi ska ses, och skvallra lite! Men kanske inte svulstigt fika hemma hos mig, det är sällan det blir så :-)