måndag, oktober 22, 2007

Önskelista (eller, jag vill bara ha och ha)

(En del saker vill jag ha nu en del kan vänta till jul.)
Utan inbördes ordning.

  • En pärm till mina skolpapper, gärna en sån här:


  • En helkroppsmassage
  • Någon som tvingar mig att träna
  • En ansiktsbehandling med massage
  • Att det är den 31:a och att jag är klar med hemtentan och PMet och genomför ett grymt seminarium.
  • En ny väska. Inte en i tyg, utan gärna typ fejkläder. Och med axelrem. Typ en sån här:
  • Ett presentkort på mitt favovaruhus, Åhlens.
  • Ett nytt socialt sammanhang.
  • Tid till att pyssla med Peter.
  • En kjol. Som jag har letat efter en ny kjol. Men alla är antigen jättebuisness eller jättekorta.
  • Ett effektivt sätt att gå ner i vikt. Och viljestyrkan att göra det.
  • Mer tid med min karl.
  • Snö.
  • Nya vinterskor. Gärna billiga men hållbara. Utopin vore ju ett par stövlar som passar mina värstingvader.
  • Fred på jorden.
  • Mer engagerade föreläsare/lärare.
  • Lägenhet på Tempus från och med februari
  • Någon som bara ringer och bjuder mig på god middag (och med bjuda menar jag betala)
  • Att mina nya glasögon kommer på posten helst imorgon


1 kommentar:

Anonym sa...

Det är mycket man vill ha... :-)
Vad fint att ni ska komma hemöver en sväng. Kanske får träffa er en sväng då? Om jag är hemma och inte i Nyköping och föder en Rut. :-)
Fast blir det en tjej ska hon heta Karin. Har du något bra killnamn? KRAM!