tisdag, augusti 28, 2007

Right here.. right now..

Just nu är jag i Stockholm. Karln började skolan igår och själv väntar jag på att min kurs ska börja. Vi bor i en lånad lägenhet på fiiina Östermalm. Tanterna på den närmaste affären har päls och färgat hår. I alla fall det senaste. En och annan tax har jag också sett.

Ikväll ska jag hänga med KH, back from the Island. I helgen ska vi flytta in D i hans rum i Bromma. Det ska bli skönt att bli av med kartongerna från mitt något packade rum i Uppsala. Och så ska vi en sväng på IKEA också, och köpa en säng till D bland annat. Risken är då iåförsig att man kommer hem med saker så det blir trångt igen, men jag ska försöka låta bli.

För övrigt har jag plockat åt mig nya pandurokataogen. Farligt farligt.


Dagens bild är från mitt rum i Uppsala. När väl gardinerna kom upp kändes kaoset lite mer bovänligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska läsa pedagogik A och B.. vad ska du läsa?

Anonym sa...

Jasså? Så skoj! Har du redan läst A?

Anonym sa...

Aaah, jag tänkte inte så långt! Det hade ju varit bra.. :) Ska du plugga C och D också?