onsdag, juli 25, 2007

mitt i natta - katta

Klockan är 01.25 och jag sitter uppe. Kan inte sova. Antagligen för att jag fick migrän förut och lade mig att sova bort den.
På ett sätt är det väldigt mysigt att sitta uppe så här alldeles ensam och bara ha sig själv, men man får ju hitta på aktiviteter som inte låter. Så jag lyssnar på musiki hörlurar, tillverkar kort och surfar runt lite.

Nackdelen är väl att jag inte kommer orka upp särskilt tidigt imorgon bitti, och att det kommer bli svårt att sova imorgon med.
Men imorn kommer Liza!

Idag har vi för-yrat lite. Ätit dyr lunch på stråket (jag fick mina blåmusslor till slut!) och sett en gratiskonsert med P Danielsa. Han är rolig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är i mina tankar ibland! Som ett underbart minne och som en strimma av nyfikenhet i nuet. Ikväll hennafärgar jag håret till minnenas ära och för nutidens skull.

Kram på dej! Natt gott...