söndag, januari 07, 2007

Oralpatologi

Ja, allt för dig, KH! Här kommer ett urval klassiska ramsor i ny tappning, bara att gissa melodin och nynna innan tentan imorn.


Heja Karin, friskt humör, ont är det som borren gör...
Vi vill se Karin röntga, vi vill se Karin röntga...
Spotta, spotta, spoootta!
ROTFYLLNIIIIING!
Ge mig ett O!
O!
Ge mig ett R!
R!

Ge mig ett A!
A!
Ge mig ett L!
L!
Vad blir det?
ORAL!
Va, jag hör inte! Vad blir det?

ORAL!
Fy fan va hon är bra, fy fan va hon är bra, för hon har snart klarat 4e terminen, snart klarat 4e terminen, hon kommer klara 5e också, för hon är jävla bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sweet. det var några risktga guldkorn. det tackar jag för. tentan gick okej, tack vare dessa. En lite parentes är dock att jag börjat termin fyra fört nu... men what the hell, det är bra att brja ladda för femma i god tid. k