måndag, april 03, 2006

Dresno. Sinestra.

Det är så många ska:n när man reser.
  • Man ska ha roligt hela tiden
  • Man ska skicka vykort till alla man känner
  • Man ska se det och det och det och det. Även om det är tråkiga saker.
  • Man ska gilla värme och sol
  • Man ska inte ha sovmorgon
  • Man ska tycka det är charmigt med frukost som är "lokal"

Okej. Jag å Liza hade det brabra. Vi gjorde som man ska. Vi såg stenbygget Colesseum, vi kikade in i lilla Vatikanstaten, (bra för då kan man räkna ett till land) och vi kastade mynt i Fontana di Trevi. OCh vi klev upp relativt tidigt och hann med det mesta. Jisses vad vi gick. Och träningsvärken har jag än. Men jisses vad trevligt det var, och glassen den är god, och gatuunderhållarna många. Och även om jag brände mig är solen rätt skön ändå, särskilt i en park som är över 100 gånger så stor som Vatikanstaten...

Men givetvis har jag blivit sjuk. Det är ju så- är man ledig så blir man sjuk. Men det är inte värre än att det går över till jag gifter mig, som en mormor brukade säga.

3 kommentarer:

Liza Viktorsson sa...

Jag är frisk. Och idag ska jag skicka bilderna till dig. Vi är så snygga på alla bilderna!

Liza Viktorsson sa...

Fast det är ju Destro och Sinistro. Rimembrare?

Anonym sa...

för att svara på din fråga så var det NBV Kjerstin som undrade, inte Karlsson